Moet ik een account aanmaken?

Je kan ervoor kiezen om uit te checken als gast zonder dat je een Saveurshop.be account hoeft aan te maken. Een account zal echter uw bestelgeschiedenis en meerdere adresgegevens opslaan voor een sneller afrekenproces in de toekomst.


Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u gebruikt bij uw bestelling bij Saveurshop.be


Hoe plaats ik een bestelling bij jullie?

Bestellen via de website is de snelste manier - voeg gewoon producten toe aan jouw winkelmandje terwijl je door de website loopt en klik dan op het kleine winkelmandje bovenaan de pagina als je klaar bent om uit te checken.


Welke betaalmethoden accepteert Saveurshop.be?

Bancontact

KBC/CBC Payment Button

Belfius Direct Net

ING Home’Pay

Paypall

 

Ik heb een fout gemaakt met mijn bestelling - hoe kan ik deze wijzigen?

Als jouw pakketje nog in ons atelier ligt, kunnen we het afleveradres wijzigen, artikelen toevoegen of verwijderen, of jouw bestelling volledig annuleren.

Als jouw bestelling al is verzonden, kunnen we de gegevens van het afleveradres nog wijzigen, hoewel dit jouw pakket kan vertragen - neem contact met ons op voor advies.

Om al onze contactgegevens te vinden, ga naar onze contactpagina.


Mijn bestelling is een cadeau - kunnen jullie de factuur weglaten?

Natuurlijk! Als je je bestelling hebt geplaatst, bel ons dan of stuur ons een e-mail met je naam en ordernummer om ons te laten weten dat de bestelling een geschenk is. We laten de factuur achterwege en voegen jouw bericht toe op een kaart - laat ons gewoon weten welk bericht je wilt toevoegen.


Kan ik verschillende adressen gebruiken voor verzending en facturering?

Absoluut! Wanneer je op de afrekenpagina komt, wordt je eerst gevraagd om jouw verzendgegevens in te voeren. Dit kan jouw thuisadres zijn, een zakelijk adres als je jouw pakketten liever op het werk ontvangt, of het kan het adres zijn van iemand naar wie je een cadeautje wilt sturen.


Wanneer je overgaat tot de fase van de betalingsinformatie, ziet je onder de betaalmethoden een rubriek 'Gebruik een ander factuuradres'. Vink dat vakje aan en er verschijnt een nieuw veld voor jouw factuuradres.


Hoeveel kost een levering en hoe lang duurt het?

Zie onze leveringspagina.


Wanneer weet ik dat mijn bestelling is verzonden?

Zodra jouw bestelling is verzonden, sturen wij jou een e-mail om u dit te laten weten. In de e-mail staat een laatste overzicht van de artikelen in jouw bestelling, het afleveradres en de verzendmethode.


Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling is opgehaald door een van onze koeriersdiensten, zal je een e-mail van hen ontvangen met jouw volggegevens.

Als je jouw traceergegevens niet hebt ontvangen of als je je anderszins zorgen maakt, stuur ons dan een e-mail of bel ons – ik zal jou met plezier verder helpen. Je kunt al onze contactgegevens vinden op onze contactpagina.


Kan ik mijn afleveradres wijzigen zodra de bestelling is verzonden?


Wat als mijn artikel beschadigd of defect is?

Geen paniek! In het geval dat je beschadigde goederen ontvangt, zullen wij deze gratis vervangen.

Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, laat ons weten wat er is gebeurd en stuur ons een foto als je dat kunt - het zal ons helpen om te voorkomen dat het weer gebeurt. Laat het ons weten zodra je het beschadigde artikel ontdekt - binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling - zodat we meteen een vervanging kunnen sturen of jou kunnen terugbetalen.


Waarom is het terugbetaalde bedrag niet inclusief de levering?

We kunnen helaas alleen de verzendkosten vergoeden in deze gevallen:

Jij een hele bestelling retourneert

Jouw producten zijn beschadigd aangekomen (zie boven)

We hebben jou een verkeerd product gestuurd

De koerier heeft een fout gemaakt


Heb je een vraag die er niet bij staat?